11 maj....Exakt en månad till Turkiet!

Gårdagen blev väldigt, väldigt lyckad! Jag och Jonas var hos Tuben redan vid två. Vi satt oss i solen och stekte några timmar innan dom andra kom :) Jonas och Tuben körde även vattenkrig med grannpojkarna och det fick jag några härliga sommarbilder på. Senare kom Jonny och Vargen och vi grillade korv med bröd,lyssna musik och umgicks i solen...helt underbart var det! Ännu senare kom Sarah,Robin och Emmelie. Det blev lite kubb också och såklart vann mitt lag ;) Nej det var verkligen en rolig dag/kväll igår. En heldag i solen med det bästa sällskapet dessutom! Lite bilder kommer imorn =)

Idag vaknade vi hos Tuben och jag kan nog tala för alla som sovit kvar att vi var slitna..Men det var bara att börja plocka flaskor/burkar och det var ju en hel del. Sen blev det frulle och nu är jag hemma. Ska lägga mig och sova en liten stund sen duscha och göra mig iordning. Vi ska fira min morfar idag :)

Hoppas alla haft en bra helg!

image1277


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0