14 maj

Grattis Malin Blomqvist på 18års dagen! :)

image1317 Jag och Malin i nian.

Innan brottningen igår mötte jag Madde en snabbis och pratade lite :) Det var längesen vi sågs och det blev en del Turkiet snack. Hon kommer ju dit två dagar efter oss med några tjejkompisar, kul! Brottningen gick bra och det var roligt som vanligt. Synd bara att det inte är så många som kommer dit...När jag kom hem sen fixade jag med en mobil som jag hittade i närheten av brottarlokalen. Jag gick in i kontaktboken och ringde till hem nummret. Det var en liten flickas mobil och lite senare kom mamman förbi och hämtade mobilen :) Det var dagens goda gärning från mig hehe.

Idag vaknade jag med huvudvärk och en ond hals =/ Så jag blev kvar i sängen och ska bara in och skriva ett prov kl 15.00. Sen ska jag direkt till mammas jobb och jobba.

Idag är det fyra veckor tills vi åker! :D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0