15 maj

Grattis Anna de Verdier på 18års dagen! :) Hoppas du får en bra dag.

image1318 Anna till vänster.

Jag åkte aldrig in igår och skrev provet då jag fick höra att man fick göra det på tisdag istället. Kändes lite onödigt då att åka in för en timme. Så jag tog bussen till Jonas istället och umgicks med honom ett tag :) Kom till jobbet strax efter fem och det gick bra igår även om det var mycker mer disk än sist. Men det här gången jobbade jag och Filip tillsammans, det är roligare.

Idag är det nationellt prov i engelska, två delar. Jag hatar nationellaprov! Men men får tänka på att jag slutar vid elva idag och vara glad över det!

Kommentarer
Postat av: Anna deV

Tack gumman :D:D

2008-05-15 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0