24 maj

Idag är det så att en person som ligger míg varmt om hjärtat fyller 18år, nämligen Cajsa! :)
GRATTIS gummman, hoppas din dag blir felfri! Även om vi inte umgås längre så betyder du mycket för mig, för du har varit min bästa vän och vi har gjort mycket tillsammans :)

   
     <3



Det var trevligt igår hos Vargen! Synd bara att Lisa inte kom...men istället kom ju Sanna som också är trevlig! Kameran glömde jag tyvärr kvar men kommer få den idag så lite bilder kanske kommer ikväll.

Idag är det shopping som gäller, den efterlängtade shoppingen :) Ska bli så trevligt. Jag,Linn och Emmelie åker. Vargen och Tuben sa att de skulle med igår, men vi får väl se hur det blir med den saken hehe.

Ha en bra dag och kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tack så mycket :D haha PUSS

2008-05-24 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0