25 maj

Grattis på mors dag Monica Persson! Jag älskar dig och är lyckligt lottad som har dig som mamma <3



Igår skulle det shoppas och det gjordes det kan jag lova! :) Jag,Linn,Emmelie,Vargen,Tuben och Sanna tog 10.39 tåget in till Sthlm. Väl där skildes vi åt så jag,Linn och Emmelie gick för oss själva. Vi träffades alla sen igen och åt på Mc Donalds och sen åkte dom hem några timmar före oss :P

Jag shoppade ordentligt summan blev någonstans 3500-4000. Jag köpte ett par skor, vita Lee jeans,tre klänningar,trosor, tre halsband,mors dag present (smycken, halsband,örhängen och en ring), tre t-shirts,två skärp,en rosa penn kjol, två linnen,och några toppar som går att ha till legins och en b-h liknade grej utan band som är till för att ha under under tubtopp/tubklänning, helt perfekt! Jag tänkte ta bilder på det jag köpt men har fortfarande inte fått tillbaks kameran och den andra kamerans batteri är på laddning, men det kommer! :)

Vi tog iaf sju tåget hem till Nykvarn igen..det blev verkligen en heldag i Sthlm, mycket trevligt. Jag gick hem och lämnade mina grejer och tog en dusch. Sen gick jag till Tuben. Där var även, Robin,Vargen,Jonas och Johan :) Vi skulle kolla Esc men sen blev jag så trött att jag istället gick till mormor och morfar en stund där mamma,pappa och min morbror Micke var också :) Men efter en stund där gick jag hem för jag höll nästan på att somna hehe.

Ha en toppen söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0