26 maj

Grattis Andreas Andersson på 19års dagen!

 Daniel och Andreas.

Äntligen har vi kommit till den sista "seriösa" skolveckan den här terminen. Efter den här veckan blir det inte många fler lektioner :) Imorgon har jag två viktiga prov, engelska gramatik och F-ekonomi. På fredag är det matte prov i statistik. Sen är det klart! På tisdag om en vecka åker mina föräldrar,mormor och morfar och min morfars bror till Mallis en vecka :) Dom kommer hem dagen innan jag och tjejerna åker.

Nu när jag kommer till skolan har jag naturkunskap i 45 min..jag hoppas verkligen att hon har rättat proven! Sen efter det har jag håltimme mellan 9.15 - 12.35 inte kul nej...jag är duktig som inte tar sovmorgon (A). Men jag tänkte att det blir perfekt att plugga engelska då.

Ha en bra dag, solen skiner! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0