29 maj

Hejsan!

Ännu en dag med strålande sol, så himla härligt :) Idag kände jag mig väldigt somrig med min nya blommiga klänning! Hade bara två lektioner idag, Naturkunskap och F-ekonomi. Jag,Marcus och Sofia redovisade om vårat besök på Cervera, det gick bra..Jag slutade 12.15 och när jag kom hem satt jag mig på balkongen en timme ungefär. Sen gick jag ner på baksidan och hade lite vattenkrig med pappa,grannen och grannsonen Max :) Han är så söt!

Sen har jag kollat på en film, "What happens in Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den var riktigt bra, rolig framförallt! Se den :) Ikväll har jag gått en promenad med Emmelie och Sarah, blev en del Turkiet snack och lite annat också..Mysigt!

    
  Snygga är dom också!!


Det ser ut att bli ännu en trevlig helg..vi börjar med imorgon då jag Lisa och Sarah ska umgås hos Sarah på kvällen :) Bara ta det lungt med fruktsallad och kanske en film? Emmelie sviker för studentskiva ;) Sen lördag är inte helt bestämt än men det jag vet är att jag ska luncha med Anna! Det ska bli så kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0