4 maj

Hejhej!

Helgen i Falun har varit helt fantastiskt rolig! :) Vi vann vår grupp, gick direkt vidare till semi-final som vi vann med 1-0 och i finalen mötte vi Falun och förlorade med 2-1. Jag är jättenöjd med silver men såklart känns det lite tungt, vi var ju så nära! Jag är imponerad att vi tog oss ända till final med bara en målvakt och åtta utespelare, vi är grymma helt enkelt :D Vi firade även Helenas 20års dag i lördags, faktiskt redan vid 00.00 slaget. Vi spelade match då och tog en time out för att sjunga för henne...hon blev så glad :) Sen på dagen fikade vi tårta och hon fick våra presenter..trevligt trevligt. Några av oss (jag,Sarah,Lisa och Malin) har även umgåtts en del med herrarna som också var i Falun. Dom bodde på Scandic hotel så på fredag&lördags kvällarna gick vi dit.

Lite bilder på vårat härliga gäng kommer imorn! :D

Jag kom hem för ungefär en timme sen och nu är jag helt slut..Mina ljumskar har börjat krångla igen =/ Hade ju problem med dom förra säsongen och då sa naprapaten att jag skulle vila..men det vill jag inte. Vi är iaf lediga från träningen imorn men jag tror jag ska vara med på brottningen på tisdag. Där är det ju mycket styrketräning som jag gillar! :)

Grattis i efterskott till Henrik 18år och Rasmus 19år!

I helgen slog det mig att idag är det 2 månader sen jag gjorde slut med Daniel..tiden har gått fort och vi har inte haft mycket kontakt alls. Det känns både bra och dåligt, vet inte vilket som överväger bara...

Maj månad:

1. Falun
2. Falun
3.Falun
4. Falun (kom hem)
7. Jobba
8. Morfar fyller 67 år!
<3
11. 1 månad till Turkiet!
14.Malin Blomqvist 18 år!, jobba
15. Anna de Verdier 18år!
16. Emma Turunen 18år!
20. Ida fyller 12år :)
22. Naturkunskapsprov
24. Cajsa 18 år!
26. Andreas Andersson 19år!

Kommentarer
Postat av: Elene

du har glömt morsans födelsedag 16 maj :P hihi :)

2008-05-05 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0