9 maj

Hejhej!

Helt plötsligt igår kväll började jag må dåligt =/ Jag kände mig varm, hade små ont i halsen och blev snorig :S När jag sen skulle sova visade det sig att jag hade lite feber...Imorse när jag vaknade var jag täppt men det  kändes inte lika tungt i huvudet. Så jag åkte in till skolan men sen blev det sämre igen...Efter matten åkte jag Linn,Calle och Henke hem med Marcus som klarade uppkörningen i måndags, Grattis! :) Han skulle med Henke hem så då skjutsade han hem oss andra. Nu har jag legat på balkongen och solat en stund men gick in nu för jag känner att det inte är så bra när jag mår som jag mår.


Vid fem ska jag och pappa åka in till södertälje. Dom på mammas jobb har ordnat en överraskningsfest till en av kockarna som fyller 40år nästa vecka :) Så det blir lite grillning och så, trevligt i det fina vädret! Sen kommer jag hem tidigt, innan nio för då börjar pappa jobba.


Ha en bra dag/kväll, njut av solen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0