Dagen blev räddad!

Hej! Kom nyss hem ifrån Södertälje. Har varit där med Marcus och Sofia i min klass :) Vi har fått en uppgift i F-ekonomi att besöka en affär och intervjua en anställd om deras inköp. Vi besökte Cervera och Marcus skötte intervjun väldigt bra, han vi intervjuade var väldigt pratglad också =)

Nu ska jag lägga mig och sova en stund innan maten och träningen..ska bli skönt!

Jag hade väldigt svårt att somna inatt så jag har varit trött hela dagen. Men imorse när jag fick veta att jag fick mvg på mitt Naturkunskapsprov bestämde jag mig för att inget skulle få förstöra den här dagen! :D Man kunde få 1, 2 eller 3 poäng på varje svar och jag fick 3 poäng på alla, alltså full pott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0