Onsdag

Hej!

Vi fick inte veta våra eng-nationella idag utan istället fick vi tillbaks provet som vi gjorde igår. Jag fick G vilket jag är nöjd med :) Vi planerade även klassensdag som är dagen innan skolavslutningen, alltså den 10e.  Vi ska träffas i Strängnäs vid Visholmen och spela mini-golf och kubb och äta matsäck tillsammans, mys! :) Jag tycker om våran klass, vi är mer sammansvetsade nu än i ettan. Jag har kommit i mer kontakt med tjejerna från Strängnäs också, vilket känns himla roligt!

Efter skolan idag somnade jag på balkongen i solen, så himla skönt! Försöker få lite grund inför Turkiet. Mamma sa precis att det är 33 grader varmt där idag, låter perfekt ;)

Nej nu ska jag ladda inför löpningen, ha en bra kväll!

Glädje och sammanhållning! <3

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0