Sommarkänsla! :D

Provet idag gick som väntat inge bra alls! =/ När jag och Linn var klara gick vi ner på stan i Strängnäs en stund. Sen tog vi 11.19 tåget hem. Jag var bara hemma en timme för sen tog jag bussen in till Södertälje och mötte Jonas :) Vi gick runt lite och hittade Sarah :) Vi köpte glass och satt oss på bryggan vid Maren i den härliga solen. Det har verkligen varit underbart väder idag! När Sarah skulle vidare till Robin gick jag och Jonas hem till honom och satt oss ute i solen och bättrade på brännan lite :P Vi satt ute till halv sju då vi åkte hit till Nykvarn för att Jonas hade träning och jag hoppade av hemma. Nu ska det pluggas och kolla "I Sanningens Ögonblick". Tack Jonas och Sarah för en trevlig dag! :D

image1267  image1268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0