Söndag

Hej!

När jag duschat förut somnade jag på soffan och sov flera timmar..jag räknade ut att jag sovit ca 9,5 timmar den här helgen, inte så bra kanske. Men jag tog igen det nu på dagen. Våra grannar fick en dotter igår och de hade kommit hem från sjukhuset redan idag. Hon var jätteliten och kanske ska heta Saga. Vid halv sex gick vi till mormor och morfar :) Jeanette,Dennis och Harry var också där och nu har han blivit ännu större och ännu sötare! Lite synd var att jag fick hålla mig lite på avstånd eftersom att jag är sjuk, vill ju inte smitta honom. Men vi fikade lite och hade det trevligt. Nu har min moster lovat att skicka nya bilder på Harry, jag hade ingen kamera med mig idag :(.

Nu ska jag snart kolla "Sanningens ögonblick" sen sooova!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0