Spanska är svårt....

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket känns det som. Jag har sovit typ två timmar :P sen har jag slitit med en jäkla spanska grej som ska redovisas imorn. Första gången i tvåan som hon ber oss att skriva en text på spanska, helt ortoligt. Och tror ni det går bra då, när man inte tränat på den sen nian typ....så värdelöst! Men men blev klar nu ikväll iaf och hoppas att det duger.

Imorgon är det fredag igen, veckorna bara susar förbi. Jag börjar få lite panik både över skolan och Turkiet...Vi har mycket som ska hinnas med i skolan innan betygen sätts och jag börjar bli nervös inför Turkiet, jag kommer inte vara kaxig dagarna innan vi åker kan jag ju säga...men det släpper nog där nere sen!

Nej nu ska jag sova, hoppas på en rolig dag/kväll imorn! :)


 
Jag och Emmelie (som ger varandra mycket kärlek hehe) ska äta på Goggos imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0