Tack Daniel! 20/11-2004-4/3-2008

Jag pratade med Daniel idag efter att vi inte ha pratat på länge. Det var skönt att få höra hur det är med honom och vad han har för sig! Det har gått två månader nu och mycket har hänt...han har en del "eventuella" planer för framtiden vilket jag tycker är roligt. Jag i nuet gör de saker som jag saknat, jag är mycket med mina tjej och killkompisar,tränat för fullt och jag festar när jag vill det. Jag känner att jag behöver det här...har haft ett från och till förhållande i tre år så nu när jag är singel "på riktigt" vill jag vara det också. Jag kan fortfarande inte se hur det skulle funka mellan oss, jag kan inte se det som han ser och tror på. Känner mig så dum när han säger att jag  ser så negativt på allt, känns som att jag sviker honom..men kan inte rå för det =/ Jag kommer alltid älska Daniel men det räcker inte till längre...det är inte det ända som krävs för att ett förhållande ska funka.

Men nu vill jag tacka dig Daniel! Jag vill tacka för tre till större delen underbara år :) Vi har upplevt så mycket tillsammans och ingen kände mig bättre än vad du gjorde. Jag kommer ihåg när vi började träffas. Det var tack vare Sandra och Andreas. Jag kommer ihåg hur blyg jag var, verkligen skitblyg. Du var min första riktiga pojkvän och jag var jätte nervös varje gång vi skulle träffas, tills det tillslut släppte. Det finns så himla mycket att minnas, som vi gjort tillsammans. Jag kommer ihåg en påsk när vi var hos min mormor och morfar med mammas syskon och så. Daniel och min mosters kille Dennis drack ordentligt och det var så trevligt! Men sen när vi gick hem hängde Daniel över staketet hela vägen och spydde hehe..sen när vi kom hem till mig duschade han lääänge tills han kröp ner iskall (då vattnet slagit om till kallt efter ett tag) brevid mig i sängen. Jag kommer även ihåg en grillkväll ute hos din morfar och Ingegärd med din mammas syskon och familjer :) Maten var underbart god och vi spelade kubb och hade det trevligt...Jag minns din farbrors bröllop :) Då jag träffade släkten på din pappas sida.Jag kommer ihåg din gulliga farmor som frågade när vi skulle gifta oss, hon sa att det var dags snart :P,det var verkligen en rolig dag/kväll! Jag minns julen 2004. Det var vår första jul tillsammans och jag fick ett så fint silver halsband av dig, ett litet hjärta med en nalle på. Jag minns såklart våra två utomlandsresor som vi varit på tillsammans. Först Egypten 3/1-17/1 - 2006 med mina föräldrar. Vi var där i två veckor och förstå att vi sett pyramiderna tillsammans, hur coolt är inte det? :) Sen var vi i Kreta med din familj och släkt 7/6-14/6-2007. Det var så himla roligt och mysigt....Jag minns även våra mer vardagliga dagar. Hur roligt vi kunde ha tillsammans...tänk bara hur mycket du log när jag gjorde "gäddminen". Och hur nära jag kom din familj, speciellt din mamma och lillasyster. Madde blev som en extra mamma för mig, vi kunde prata om precis allt och hon fanns alltid där...Gud vad jag saknar henne ibland! Det var så roligt när vi var ute och red eller gick med hundarna. Jag kommer sakna din mormor som jag också kom väldigt nära. Vi var ofta där och fikade och hon har ju varit min frisör under den här tiden. Hennes 60års fest i början av året var väldigt rolig, precis som alltid när din släkt är samlad.Jag har utvecklats  mycket som person de senaste åren med dig och din familj. När vi blev tillsammans hade jag väldigt dåligt självförtroende och mådde inte speciellt bra. Du lös upp min tillvaro och allt kändes så hilma bra! Du hade även andra intressen än mig som tv-spel, rita Manga och en annan musik smak och det fick jag komma i kontakt med :) Tack Daniel för allt, det här kommer finnas med mig föralltid.

Vår låt - Everywhere med Yellowcard

     
   
   
  

image1256


Kommentarer
Postat av: Rickle

Herregud celina ni har gjort slut, ingen har dött VAKNA!

2008-05-08 @ 21:31:19
Postat av: Celina

Alexandra, kul att du läser min blogg verkligen. Men vad jag skriver i den ska du inte komma med åsikter om. Fan vill jag skriva om Daniel gör jag väl det, har för mig att du gjorde samma med Pontus, tyckte du sa det häromdagen bara :S

2008-05-09 @ 08:19:27
URL: http://celinapersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud va fint skrivet =)

2008-05-12 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0