10 november

Hejhej!

Kom nyss hem från träningen..senare än vanligt vilket berodde på att jag och en tjej till hade möte med tränarna. Träningen gick rätt bra och nu är det inte träning förens fredag.

Igår kollade jag och Douglas hockey, Sverige-Finland och det slutade ju lyckligt, Sverige vann med 2-0 :) Sen vart det Andra avenyn och sporten innan vi kröp till sängs. Klockan ringde 6 imorse men vi låg och drog oss lite innan vi klev ur den varma sängen...Halv åtta kom jag till skolan (en timme innan jag började) så jag la mig på en soffa och sov lite :)

Efter skolan var det hem och sova igen :P Sen åkte jag,mamma och pappa till mormor och morfar för att i efterhand fira farsdag med morfar. Jeanette och Harry var där också, fick en bamse kram av Harry när jag kom och skulle gå..han är underbar! Det var jättetrevligt hos mormor och morfar men jag var ju tvungen att rusa iväg till träningen sen...

Nu ska jag ta en varm dusch, sen bädda ner mig och läsa på lite inför svenska nationella på onsdag, ha det bra!

Harry i lekparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0