11 november

Imorse när jag vaknade var jag inte på bra humör...Vi ska på någon föreläsning idag som är två timmar lång och heter "Internet resan" inte ett dugg intressant. Nu slutar snart den här lektionen, webbdesign och snart börjar svenskan. Bara massa tråkigt idag och när jag kommer hem blir det plugg. Har massor och då menar jag massor att  göra! =/

Svenska nationella är inget jag ser fram emot imorn heller...

Nu blev det en väldigt negativt och gnälligt inlägg men det är så jag känner mig idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äsch, som vi precis sa i telefonen, svenska är ju det enda ämnet vi har nationellt prov i. Det kommer gå superbra! :)

2008-11-11 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0