13 november

God morgon!

Jag hade svårt att somna igår...då blir det alltid att jag ligger och tänker på en massa olika saker. Igår natt slog det mig att det bara är en dryg månad till jullovet! :O Idag är det nämligen en månad till Lucia, helt sjukt...Det känns inte alls längesen man kom tillbaks från sommarlovet och nu har snart hela terminen passerat. 2008 är liksom slut om en och en halv månad :S

Men nog om det. Idag är det torsdag och det blir nog en rätt soft dag i skolan. Psykologi, naturkunskap, rast i två timmar, religion (då ska vissa göra redovisningar) och slutligen administration. När jag kommer hem ska jag handla med mina föräldrar sen blir det plugg, som vanligt nu för tiden..

2008-07-02

2008-07-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0