14 november

Hejhej!
Vi fick ett IQ-test idag på psykologin lektionen. Det var 40 uppgifter/frågor och hade man rätt på 9-13 st låg man på genomsnittet som är 100. Jag förstod mig inte riktigt på det där...eller jag tycker det är en svår fråga det där vem som är intlegent egentligen? Men när det kommer en fråga om bilmärken (som typ ingen hört förut) eller om författre som man heller inte hört talas om börjar jag undra lite..men men en kul grej att göra tyckte jag innan, men jag gjorde aldrig klart det :P

Tränat har jag gjort ikväll, det var D3träning :) Det var en rolig träning men i slutet fick jag ett mindre roligt besked...jag får inte spela D3 matchen imorn :( Det ska istället Johanna göra som varit lite sjuk och behöver det mer inför söndagsmatchen. Det var trist men jag får heja på dom istället!

Sen kommer ju Douglas hit imorn, det ska bli mys! :D

Ikväll blir det bara lugnt hemma med mammsen, skönt efter en krävande vecka.


Jag och mamma, Zakynthos 07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0