16 november

Hej!


Fredagen blev ju en lugn kväll hemma..Kollade lite Idol och sen One tree hill innan jag somnade. Fick ett samtal sen på natten som jag hoppas att jag slipper få igen =/


Igår kollade jag två innebandy matcher innan Douglas kom hit. Först var det D3 matchen som tyvärr slutade med förlust 4-1. Sen var det Herrlaget som hade match och där blev det vinst :) Vid fem kom Douglas och vi hade en slapp men mysig kväll! Vi hann med tre filmer innan vi somnade och sen blev det två idag också. Vid tre gick vi till hallen och kollade när p94 spelade och sen lite på Herrar div 4. Vid halv fem hade jag samling och det var dags för D att åka hem...

Matchen förlorade vi med 2-1...Jag var faktiskt nöjd med min insats under matchens gång men det försvann helt efter när laget samlades i omklädningsrummet, sjukt egentligen att det kan bli så..Dom var bättre än oss idag men jag tycker att vi spelade bra många gånger. Jag är nöjd med våra tre boxplay, släppte inte in något då. Powerplay var också bra fast fler skott hade inte skadat...Men men vi får ta dom på lördag, om jag inte har fel så möter vi dom i DM då.

Hoppas ni haft en bra helg, det har iaf jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0