20 november

Godmorgon!

Igår sov jag en stund oc sen pluggade jag hela dagen och kvällen efter skolan...förutom när jag tränade. Men när jag vaknade efter min vilostund var marken helt täckt av snö och så var det snö i träden. Ett + var att det var kramsnö också och inte bara slask. Träningen föresten gick bra. Vi var inte så många men det gjorde faktiskt inget. Vi körde nya övningar som var bra.

Idag har jag naturkunskapsprov som första lektion och jag hoppas verkligen att det går bra! Sen har jag en stor håltimme för att religionen är inställd och sist administration. Efter skolan ska jag följa med Douglas hem, mys! :D


Jag vill träffa den här herrn snart igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0