21 november

Återigen har Alexandra fixat min blogg och nu blev det med ett passande tema, nämligen jul! :D Tack gumman, love you. Men måste bara säga att hon lekte lite med min blogg medans hon fixade den så om någon såg lite opassande bilder skyller jag faktiskt det på Alexandra haha!

Igår följde jag med Douglas hem :) Vi kollade på Ice age2, hockey (Frölunda-Djurgården) som tur var vanns av Frölunda med 4-1 så jag fick krya till sängs med en glad Douglas ;) hehe. Jag hade en jättebra dag/kväll/natt hehe, underbart! Idag fick vi sova ut sen åkte vi buss till skolan och jag hade bara två lektioner så det var skönt. Jag gick förbi naturkunskapsläraren för att kolla om han rättat våra prov och det hade han. Jag fick 33 av 36 alltså MVG och jag är så glad! :D :D Det känns alltid bra att få veta ett sådant provresultat på en fredag, kanonstart på helgen...

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt med mamma,pappa och kusin Filip :) Vi ska se Idol och bara ta det lugnt. Imorn har jag DM hela dagen i Södertälje. Matcherna är 8.30, 15.00 och 19.45 och vi möter Balrog, Flen och Telge. Sen på kvällen om jag har tur kommer Douglas. Nej nu ska jag äta mat, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihihihi (a) jag är så rolig

LOVE U!

2008-11-22 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0