25 december

Hejhej!

Idag var det svårt att komma ur sängen...kan bero på att jag inte sov något på eftermiddagen igår? Men jag klev iaf upp tillslut. Sitter på svenskan nu och meningen är att vi ska börja planera vårat svenska nationella nästa vecka, talet. Vet inte hur jag ska göra men det där...får ångest bara jag tänker på det.

Idag ska jag försöka få klipptid, mitt hår är jätteslitet! :( Vill inte klippa av mitt hår som är rätt så långt nu..men måste väl tyvärr. Jag ska göra ljusa slingor också tänkte jag :)

Träningen igår var riktigt rolig..vi hade gemensam träning tillsammans med 94tjejerna eftersom att båda lagen har dåligt med folk pga sjukdomar och skador. Nej nu kanske jag borde göra det jag ska, är ju trots allt i skolan,

Ha det bra denna härliga vinterdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0