28 november

Hejhej!

Igår var det en månad tills Lisa "Pink Lady" fyller 18år! :D

Jag och Lisa <3

För en timme sen gick jag med Douglas till tåget. Han sov kvar här igår och jag hade lika mysigt och roligt som vanligt. Igår blev jag extra glad också, 27 november kommer från och med nu betyda väldigt mycket för mig! :) Du är bäst Douglas.

Men idag orkade vi inte upp till skolan :O :P Vi stannade kvar i sängen och sov till 12.30, det var så skönt! Sen har vi bara tagit det lugnt, kollat lite film och så. Ikväll kollade vi Idol och äntligen åkte Johan Palm ut!!! Imorgon har vi borta match mot Trosa, ska bli kul. Sen senare ska jag till Douglas.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0