3 november

Hejhej!

Inatt sov jag jättedåligt av någon anledning...Skolan var väl som väntat inget man saknat. Måndagar och tisdagar är dom tråkigaste dagarna också! Fick veta idag att vi har nationellt prov i Svenska på onsdag om en vecka. Det är uppsatsen och man får sitta i fem timmar :O jag gillar det inte! Fast värst blir det muntliga provet...vet inte ens om jag kommer göra det, kanske inte kan få g om jag inte gör det...jobbigt känns det iaf!

Träning ikväll också..är inte så sugen för jag är trött i kroppen från igår. Sen är det kallt ute också så vill bara ligga i min varma säng och kolla film! Min klubba gick ju av igår också, så jag får spela med en som jag inte "spelat in".

Jag saknar Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0