30 november

Hejhej!

Matchen igår mot Trosa gick bra. Vi vann med 4-2 och spelade ritkigt bra tycker jag. Bäst var Johanna som gjorde tre av målen! :) Efter matchen åkte jag hem och sov en stund innan jag gjorde mig iordning. Sen gick jag förbi Filip en stund innan jag blev hämtad av Douglas och hans mamma. Vi åkte hem till dom och åt en god middag tillsammans med Douglas farmor och farfar och som också var där, trevligt! :) 

Idag sov vi ut som vanligt..kom inte ur sängen förens 11.30 sen tog jag tåget hem vid ett. Kom hem, duschade och gjorde mig klar för att träffa en del av släkten hos mormor och morfar :D Det var supertrevligt, vi fikade, pratade ja umgicks helt enkelt! Så nu är 1a advent här, det är ju helt sjukt..tiden går så fort! Men det är mysigt med juletider så jag ska inte klaga, ser fram emot julafton och dagarna runt omkring :)

Mormor, jag och morfar

Dennis,Jeanette och Harry

Harry och mormor


Ikväll var jag och kollade på p94 SM-match som dom vann med 5-4 så nu är dom vidare till finalspel i Falun, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0