4 november

Hej!

Som ni ser har det skett en förändring här och det är Alexandra som fixat det åt mig, tack så mycket!

Idag var jag inte lika trött i skolan och allt kändes bättre. Fast vi hade svenska och det är aldrig kul..Fick se ett inspelat exempel på det muntliga nationella provet =/ Jag tycker killen var duktig och klarade det bra. Han fick mvg och jag förstod att jag knappt kommer få G, om jag ens ställer mig framför klassen...Imorn har vi psykologi och förhoppningsvis får vi tillbaks våra uppsatser, jag är nyfiken!

Jag hade träning igår...vi var inte så många fast det var bara skönt. Det gick bra för mig men jag känner inte samma sak för innebandyn som  förra säsongen. Det där lät nog förresten värre än vad det är men något är fel, har en liten aning om vad men det är inget som går att ändra..det är bara att acceptera. Innebandyn är en del av mig, något jag älskar att hålla på med! Därför är det extra jobbigt när det inte känns helt okej...kunde det inte varit något man brydde sig mindre om?

Lisa,Sarah,Emmelie och jag <3

Juste..Idag såg jag dom två sista avsnitten av min Sex and the city box. Den serien är verkligen hur bra som helst! Jag har sett filmen också och nu när jag sett hela serien kan jag säga att jag tycker att filmen var en besvikelse, tyvärr! Men jag ska se den igen antingen ikväll eller imorn..bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0