Lördag

Jag åkte in till Strängnäs och kollade på hockey och Lisa ställde såklart upp som sällskap, tack gumman! Det var faktiskt riktigt kul å kolla..jag går inte på hockey speciellt ofta annars men nu fick jag en anledning och det var ju bara positivt :) Fast nästa gång ska jag ha mer kläder på mig så jag slipper spendera så mycket pengar på kaffe och varm choklad hehe ;)  Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt..Kollat Sex and the city, ätit god middag med mamma och pappa och kollar Stjärnor på is med mamma..mys!

Imorn om det är bra väder ska jag gå en promenad med kusin Filip innan fotograferingen och matchen. Längtar till matchen!! Är riktigt taggad, ska bli kul att se vad Szilvia går för också!

Jag och Lisa i Alanya! Kolla vattnet!

Längtar till nästa sommar, nästa resa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0