Måndag

Det var längesen som jag inte sov efter en dag i skolan förutom i torsdags hos Douglas då :P Men idag ville jag sova eftersom jag är trött men det gick inte =/ Men det kanske var lika bra för då somnar jag nog lättare ikväll..

Har träning om ett tag...Hoppas vi inte går ut och springer utan gör något inne istället, är så kallt och så känns det lite läskigt med all is. Det har kommit mycket snö nu senaste dagarna och det gör mig inget sålänge det inte blir slask :) Redan på söndag är det 1a advent och idag är det ju en månad till julafton, myys! Synd att halva släkten ska iväg över julen bara....

Men på söndag när det är 1a advent ska vi fika hos mormor och morfar, det ser jag fram emot! :D Jag värdesätter dom gångerna vi ses väldigt mycket. Jag älskar min släkt! Min moster, Dennis och Harry kommer också men med min morbror vet jag inte, men jag hoppas han kommer =)

Jag och 2007 sötaste tomte, Harry <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0