Onsdag

Istället för att plugga mer innan träningen städade jag mitt rum. Dammade, plockade undan kläder och lite andra saker. Nu är det fint igen :) Jag gillar mitt rum men jag vill upp med massa tavlor på väggarna, på min familj,släkt och vänner. När det är fixat kommer jag trivas som fisken i vattnet i mitt rum =)

Det är mycket i skolan nu, väldigt mycket. Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på bara marknadsföringen och är fortfarande inte klar =/ Sen allt med företaget också...fast det har blivit roligare med tiden iofs. Svenska, religion och administration är ämnen som jag vill spy på, inte roliga alls. Kan väl kanske bero på att jag inte prioriterat dom ämnena och därför ligger lite efter där...Men det är så jag gör. Jag prioriterar dom ämnena jag tycker är "mer kul" och därför kommer jag lätt efter i dom ämnena som jag tycker är tråkiga...Så enkelt är det, man gör det roliga och skjuter upp det tråkiga så länge som möjligt.

Imorgon ska Douglas följa med mig hem efter skolan, det ser jag fram emot! :) 

Jag tycker om dig mer och mer för varje dag som går. Allt känns så himla bra såhär långt och jag är så glad. Så glad att jag åkte med till Spanien och lärde känna dig. Efter det har allt rullat på och jag kunde inte vara gladare. Jag trivs så bra med dig och det känns som att det här kan bli något väldigt bra :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

gulle!!!! så glad för din/eran skull =)

LOVE

2008-11-26 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0