Tisdag

Det har varit riktigt ruggigt ute idag...och gissa vem som hade fått stå i en och en halv timme i den kylan för att vänta på det försenade tåget. Som tur var sket jag i det, gick hem och bäddade ner mig till 11.19 tåget.( Elene du skulle följt med mig;) ) Otroligt nog kom det i tid och sen gick det även en buss från stationen till skolan, med allt dåligt kommer något bra eller hur är det man brukar säga?

Imorn är det onsdag..Det kommer bli en skön dag i skolan, psykologo, religion (vissa ska hålla redovisningar) och sen naturkunskapslabb. Jag har sovit en stund nu på eftermiddagen, det är ju så skönt! Nu ska jag kolla ett One tree hill avsnitt sen plugga naturkunskap!


Kul att mitt lag alltid ska ha sån otur...Trodde faktiskt att det inte skulle vara så iår. Vi som satsar på att vinna serien och få chansen att kvala till ettan. Men så sker ett misstag, ett misstag som kostade oss 3p, som bara drogs bort från oss...jag blir så trött! =/ Inte för att någon klantat sig utan för att det är så typiskt för vårat lag..vi har alltid haft stolpe ut. Aja finns inget man kan göra nu förutom att se till å vinna resterande matcher...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0