Tisdag

Jag fick en klipptid efter skolan på den nya frisörsalongen här i Nykvarn. Det var en ung tjej som klippte mig som efter att hon tappade kammen i mitt knä berättade att hon fick reda på att hon är gravid idag.  Hon var duktig men lite hårdhänt tycker jag..När jag kom hem somnade jag en stund och det var så skönt! Sen har jag och mamma slingat mitt hår, ljusa slingor. Det blev ingen stor förändring men lite ljusare blev det allt =) 

Imorn är det onsdag och jag har bara två lektioner och slutar 10.30. Men jag blir nog kvar i skolan någon timme för att göra klart en del grejer.


Föralltid vi fyra <3




   
Bilderna är från turkiet resan i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0