Tisdag

När jag kom hem idag läste jag mer än halva häftet som vi ska ha med imorn till provet sen dog jag på soffan i nån timme..underbart skönt! :) Det senaste året eller om det är längre har jag behövt sova så gott som varje dag efter skolan för att orka men nu när det är höst blir det ännu värre. Det här vädret är värdelöst, gör allt tråkigt ännu tråkigare och allt jobbigt ännu jobbigare!

När jag sen vaknade till liv igen satt jag mig med marknadsföring och naturkunskap, fick en del gjort. Sen har jag även varit ner i centrum en vända för att köpa något att äta och dricka imorn under provet. Pratade med Lisa i telefonen också :) Den fjärten åker till Milano imorn och var inte sen med att säga att det är 15grader där ;) Ne men hoppas du får det bra gumman! <3 Ikväll har kusin Filip varit här och kollat film med mig..trevligt trevligt! Nu ska jag läsa det sista i svenska häftet i sängen för att sen sova.

Natti natti

Ha det bäst, kommer sakna dig pinky ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

haha den där bilden är inte okej

2008-11-12 @ 12:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0