24 november

Godmorgon!

Matchen mot Telge slutade oavgjort 5-5 :) Vi spelade skitbra även den här matchen och jag spelade tillsammans med Clara och Moa. Clara som varit skadad kom tillbaks och gjorde 4 mål! Vi vann gruppen och gick vidare till slutspel där vi ska möta andra gruppens tvåa.

Jag kom hem ungefär vid åtta och halv nio mötte Douglas vid tåget strax efter halv nio :) Vi tog det lugnt hela kvällen hos mig. Kollade lite tv med mina föräldrar sen kröp vi ner i sängen och mös med film och godis. Jag hade en toppenkväll som vanligt med Douglas :D Igår sov vi ut..sen tog vi det lugnt innan vi gick till Johan och Ragge en stund. Sen gick vi till tåget och jag följde med Douglas hem :)

Nu sitter jag i en datorsal och har precis haft webdesign..Fick gå upp kl sex idag så jag har sovit en stund på en soffa här i skolan :P Nu ska jag köpa frukost, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: alexandra

mys mys mys!

2008-11-24 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0