1 oktober

Grattis Malin Björklund på 18års dagen!
Hoppas din dag blir bra..vem vet vi kanske ses ute på fredag ;)

En gammal bild på mig och Malin, klassresa i nian tror jag det var :)

Imorgon är det min tur att fylla vuxen, känns väldigt roligt men samtidigt lite pirrigt. Jag ser fram emot att släkten ska komma imorn, att få fira min dag med min familj släkt och vänner!

Imorse när jag gjorde mig iordning fick jag ett sms av Lisa- "snygging i tidningen ;)" ungefär så stod det. Jag sprang ut till brevlådan bläddrade fram rätt sida och ser bilden på mig med en text där det står att jag fyller år imorgon och vad jag har för mig.

Vi fick tillbaks våra psykologiprov idag och det gick bra som jag trodde. Jag fick 31,5 av 34 men hade lite otur för 32 var mvg =/ men men är nöjd iaf! :D
Jag slutade 10.30 idag och när jag kom till Nykvarn åt jag och Filip lunch på Terassen, det var mycket trevligt. Har städat lite nu också tills imorn och det sista görs imorn.

Nej måste plugga nu innan träningen, hörs imorn och då är jag 18år!!!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0