17 oktober

Hejsan!

Vilken grymt rolig/crazy vecka det här har varit..Jag har haft så sjukt kul! Vi var 17elever som åkte varav 9 stycken som jag inte kände innan men nu lärt känna, så himla värt :)  Jag bodde med underbara Alexandra och Matilda..Hotellet var helt okej om man bortser från maten (vi hade betald frukost,lunch och middag) men åt bara i restaurangen två gånger för att maten var så vidrig...Personalen var inte så trevlig heller, men vem bryr sig egentligen för vi har haft en kanonvecka, så himla roligt!

Varje dag har vi åkt på utflykt/gått promenad förutom igår då vi var helt lediga. Det var bara jag och Matilda som var med på alla grejer eftersom dom andra var för klena för att gå ut sex kvällar/nätter irad och orka upp dagen efter och åka på utflykt. Det är jag stolt över!!

Dom första kvällarna satt vi på rummen och började innan vi gick ut men de sista tre satt vi på stranden i en stor ring och lyssnade på bra musik och myste tillsammans, helt underbart var det!

Bilder från resan kommer när jag fått Alexandra och Matildas bilder också :)

Nu är jag äntligen hemma igen hos mina föräldrar. Visst har jag haft det jättebra men ändå har jag saknat dom väldigt mycket! Så ikväll ska vi tre äta god mat och umgås. Sarah och kanske Lisa kommer förbi senare också, skulle vara mys!

Imorn har jag innebandy match med D3 laget mot Trosa..ni förstår inte hur mycket jag längtat till det. Sen har jag en viktig match med mitt vanliga lag på söndag mot Torshälla :D

"Gudars vad romantiskt"
"Restaurante de la gnom"

Vet att ni som inte var i Spanien inte förstår, men jag orkar inte förklara. Jag vill att det där ska stå i det här inlägget när jag om några år går tillbaks och läser.

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för en underbar resa! dör jag nu dör jag lycklig ;)pussar

2008-10-17 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0