19 oktober

Idag sov jag ut och det var underbart!! Sen strax innan två gick jag till mormor och morfar där mamma,pappa och min morbror Micke var. Jag träffar inte min morbror så ofta så efter den här helgen så jag träffat honom två gånger var jag väldigt glad :D

Vår superviktiga match ikväll mot Torshälla vann vi med 5-3. Så jävla bra!!! Efter första låg vi under med 1-3 men sen vände vi. Jag är inte så nöjd med min egna insats men är extremt glad över att alla andra spelade så bra och att vi vann!

Imorn börjar skolan igen och det känns allt utom bra...Vi har jättemycket att göra nu =/ Men jag går ju bara den här veckan sen har jag en veckan lov, så det underlättar lite :)

Spanien


God natt, bra match tjejer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0