20 oktober

Det var lättare än jag trott att ta sig upp till skolan idag..Kanske för att man någonstans såg fram emot att träffa personerna som var med i Spanien för att prata minnen och kunna skratta tillsammans :)  Det blev en liten dvärg gång i korridoren med Niklas idag (jag har glömt berätta att jag lärde känna en kille i andra klassen som jag verkligen klickade med och vi hade sjukt kul ihop).  Nej sen när jag kom hem pluggade jag lite psykologi sen somnade jag och vaknade nu en timme senare.

Har träning ikväll...vet inte om jag är sugen eller inte, någonstans där emellan för första gången på väldigt länge! =/ Hatar när man har en svacka när gäller något man älskar!

Imorgon får jag Alexandra och Matildas bilder så då kommer det läggas upp mycket bilder :D Tills dess bjuder jag på dom här....







1. Första dagen någon timme efter att vi anlänt till hotellet. 2. Ute på Oskar & Karas balkong en kväll innan vi gick ut. 3. Jag och Rasmus inne på Mobys. 4. Jag,Oskar,Kara och Pontus. 5. Jag och Matilda <3
Låtarna som vi alla kommer koppla med Spanien 08 är :
Rihanna - Disturbia
Guru Josh - Infinity
Bag in da box

Ett stort tack åter igen till Alexandra,Matilda,Calle, Niclas,Miche, Johan, Douglas,Pontus H, Niklas,Pontus, Chris, Ragge,Bill, Oskar och Kara, hade en sjukt rolig vecka med er allihop!
<3

 Matilda och Alexandra ni är två underbara tjejer ska ni veta, väldigt goa!

Kommentarer
Postat av: alexandra

detsamma hjärtat mitt!

2008-10-21 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0