21 oktober

Idag i skolan insåg jag verkligen hur mycket jag har att göra...Man missade ju en del när man roade sig i spanien en vecka. Har lite ångest nu för jag vet inte riktigt vad jag ska prioritera, har liksom börjat lite på varje grej hmm. En sak som är säker är att det inte blir en ledigt höstlov för mig, nej nej har plugg upp över öronen!

Jag och Niclas skulle plugga idag..Det gick väl bra tills vi båda somnade haha! Men vi fick iaf lite gjort. Naturkunskapen ska bara renskrivas nu iaf, borde kunna bli klart ikväll. Sen prioriterar jag psykologin som egentligen ska vara inne imorgon men ska prata med läraren, hoppas det går bra att den kommer in lite senare..Nej för att kunna göra klart Naturkunskapen måste jag lämna datorn, ha en bra kväll!

Jag och Niclas i Spanien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0