24 oktober

Äntligen fredag! Det känns inte som att det var en hel vecka sen vi kom hem från Spanien, mer som igår...Åh jag vill göra det igen, om och om igen :) 

Igår lämnade jag in Naturkunskapsfrågorna och gjorde klart min psykologiuppsats så den ska jag bara skriva ut och sen lämna in idag. Ni anar inte hur lättad jag känner mig. Jag blev även klar med en religionsuppgift igår och så gjorde mitt företag klart vår Affärsplan så den ska vi skicka in idag. Nu är lovet välkommet!

Imorn har vi borta match mot Mesta 13.00, det ska bli spännande! Sen på kvällen blir det utgång med lite Spanien folk + annat folk i Strängnäs, det ser jag fram emot :)

Take care


Kommentarer
Postat av: alexandra

Varför längtar du så mkt till lördag då? HIHIHIHIIHIH

2008-10-24 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0