26 oktober

Ojojoj va roligt jag hade det igår! Grymt kul :D Jag och Emmelie gjorde oss iordning och förade här hos mig. Sen skjutsade min snälla kusin Filip in oss till Strängnäs. Där träffade vi hennes boyfriend som höll oss sällskap utanför BK en stund. Vid halv elva gick vi in och strax efter kom Lisa och Frida + lite annat folk...Lisa kom in :D:D:D Sen kom det en massa mer folk och det blev dans hela kvällen! Jag hade en kanonkväll och det var speciellt en person som gjorde min kväll extra bra...men mer än så säger jag inte ;) Nej en ritkigt lyckad kväll!



Matchen tidigare på dagen mot Mesta vann vi med 11-5 och vi spelade bra första och tredje perioden, andra var kass. Jag fick spela center till en början sen vänsterforward och det var jättekul och det gick faktiskt bra också..det kändes bra igår! Två mål fick jag in också så nu har det äntligen lossnat..första poängen den här säsongen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0