28 oktober

Hejsan!

Idag har jag spenderat många timmar i Södertälje..Shoppade lite och fotade till mitt leg som jag nu ska fixa :) Pappa kom in till stan också så vi åt lunch tillsammans och sen kom mamma och hämtade oss vid tre. Ikväll har jag umgåtts med mina kära tjejer, Emmelie, Sarah,Lisa och Malin. Vi kollade lite tv och pratade en massa hemma hos Sarah, trevligt!

Jag har ett problem...Jag har så svårt att hitta skor till mina konstiga fötter :P Antingen är dom för stora (jag har 35 och minsta är 36 på vuxenavdelningen) eller så är det min höga vrist som förstör eller mina vältränade vader haha orka! Letade efter stövlar idag och det var inte ett par som passade :( Sen var det ofta så att 36 orna var slut också..fan! Ska operera till mina fötter..förstora på längden och minska på höjden hahaha. Ne nu är jag trött och ska gosa ner mig i sängen, natti natti


På söndag är det dags igen, hemma match mot Telge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0