29 oktober

Idag låg jag och drog mig i sängen..kollade Sex and the city och åt frokost i sängen, underbart skönt! :D Sen var jag duktig och dammsög och bäddade rent i sängen. Damma ska jag göra antingen snart innan träningen eller imorn. En timmes promenad med Sarah och EJ har jag hunnit med också, mycket skönt! 

Innebandyn känns bättre nu..som att jag äntligen håller på att hitta tillbaks. Vi har fått en ny målvakt också, Silvia heter hon och hon är riktigt bra!  Så på söndag, akta er Telge! ;)
 
Efter träningen kommer Niclas hit och kollar film så blir det nog en hel del prat också...love talk haha :D Ne men trevligt ska det bli, nu ska jag nog sova en liten stund innan träningen. Ha det bra!

EJ och Sarah <3


Jag har fått tillbaks pirret i kroppen...

Kommentarer
Postat av: Elene

"jag har fått tillbaka pirret i kroppen" kuusin, tell me ;)! <3

2008-10-29 @ 19:09:52
Postat av: alexandra

åååhhh :Dså glas för din skull, ringer sen!!

2008-10-30 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0