30 oktober

God kväll!

Träningen igår gick strålande! Men vi verkar vara lite kort om folk tycker jag till matchen på söndag, men det klarar vi. Alltid lika spännande att möta Telge, blir lite extra taggad varje gång :)

Efter träningen kollade jag ju film med Niclas, mycket trevligt. Skönt å veta att man faktiskt kan vara nära vän med en kille, att det fungerar. Det är ju inte alltid det gör det...

Idag har jag sett ett film som jag rekomenderar "Taken" heter den. Den handlar om två tjejer som reser till Paris och blir kidnappade och den ena flickans pappa åker efter för att hitta dom. Jag har solat idag också och nu börjar jag se lite resultat :) Sen var jag i stan med Sarah och Emmelie också. På bussen in träffade jag Malin och vi pratade en hel del och jag fick bekräftat att tiden går ruskit fort! :) Ikväll skulle jag ha kollat film med Filip men eftersom han fortfarande inte kommit ifrån jobbet så blir det inget. Istället har jag umgåtts med mina föräldrar.

Dom här kakorna är underbara! Tack Matilda för att du visade mig dom i Spanien :D


Imorgon är en stor dag för mig...En dag som jag ser fram emot väldigt mycket, men samtidigt är jag jättenervös! Men jag ser på det som ett bra tecken. Det var länge, länge sen jag gjorde sånt här..och jag hoppas att det går bra :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Matilda

åå oreo :D mums! glöm inte å höra av dig efter.....

;) pussar

2008-10-31 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0