5 oktober

Hejhej!

Fredagen vart helt klart lyckad! Jag hade supertrevligt här hemma först med tjejerna och sen när alla andra kommit. Vi var strax under 20 personer och jag hoppas att alla hade lika trevligt som jag. Jag fick massa fina/roliga/galna presenter också, ens vänner kan verkligen pricka in helt rätt! ;) Vi tog elva bussen in till Södertälje och gick till O´learys, kulkul!

Tack alla som var här i fredags, superkul!


I igår blev det väldigt mycket innebandy tittande för min del. Strax efter tolv träffade jag, Sarah,Lisa och Robin i Björkesta och kollade på en typ plojmatch för att fira Turinges 10års jubileum! Efter den matchen hade Tuben match med Turinge så den kollade jag på. Senare på kvällen kollade jag när Sarah,Lisa,Emmelie Frida och Malin spelade med några 94tejer i D3 mot Strängnäs. Dom vann med 4-2 och målen gjordes av Emmelie (2st),Sarah och Frida.

Efter matchen gick jag hem och kollade Sex and the city :D

Ikväll är det borta match mot Katrineholm, är riktigt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0