6 oktober

Godkväll!

Matchen mot Katrineholm igår gick bra och vi vann med 11-1 vilket inte var dåligt! :) När jag kom hem kollade jag på några Sex and the city avsnitt innan jag somnade vid tolv. Idag har jag varit väldigt trött..riktigt jobbigt var det i skolan. När jag kom hem var det tänkt att jag skulle plugga gärnet men jag somnade en stund..och kollade Sex and the city så läxorna tog jag itu med nu istället. Dagens träning gick bra också..

Den här veckan kommer bli en riktig pluggvecka för på fredag åker jag+några i klassen och andra ekonomiklassen till Spanien :D Innan spanien har jag en del saker som måste vara klara och jag känner mig en aning stressad..men det löser sig!

Nu ska jag kolla Sex and the city, jag älskar det!

Fick tillbaks Naturkunskapsprovet i fredags också, 39/45,5 vilket var MVG. Jag är så stolt över mig själv!!! Det måste man få vara ibland...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0