8 oktober

Hejhej! (Alexandra jag är glad!)

Igår var jag hemma från skolan eftersom jag inte mådde så bra..Som tur var fick jag en del gjort här hemma, så slapp skolan det gjorde jag garanterat inte! Jag fick även pröva på en del av vuxenlivet genom att gå ner själv till banken och fixa lite grejer..Det gick bra, jag hade inte behövt vara nervös.

Idag slutade jag 10,30 och efter skolan fortsatte jag och Linn med tåget till Stockholm för lite shopping :) Jag köpte en svart skinnjacka från Mango, två klänningar, en grå stickad top, en stickad svart tröja med lite färgglada mönster på och en tunn siden jacka, svart med silvriga stjärnor på. Mest glad är jag för skinnjackan!

Träningen gick bra ikväll också..det såg lovande ut inför matchen på söndag som jag tyvärr missar =/ På fredag morgon 6,30 åker jag nämligen till Spanien med 12 andra ekonomielever som alla läst spanska.

Nej nu måste jag plugga vidare, och kolla Sex and the city såklart! God natt <3

Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig tjejer <3

Bilderna är från firandet av min 18års dag i fredags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0