Lyckligt lottad!

Halv åtta gick jag till Björkesta för att kolla på herrar div4 match mot NIK med Sarah och Lisa :) Dom vann med 6-2..Jag och Lisa gjorde sällskap hem och sen utanför mig fatsnade vi och pratade en bra stund..det var sånt där prat som verkligen behövs ibland och allt känns på något sett mycket bättre och enklare efteråt! Fast just nu har jag väl inget direkt problem utan svävar mer på molnen men det är skönt att få prata om det också...dämpa nervositeten lite (A) känner mig som en F14 igen hahaha. Ne men skönt att få prata med dig Lisa! Love you <3


Min underbara vän Lisa :)

Kommentarer
Postat av: lajsaaa

men åhh precis så kände jag också :) love you too gulleplutt :D kunde stått där hela natten, haha <3

2008-10-26 @ 23:23:17
Postat av: ps

ser däremot lite drogad ut på bilden haha

2008-10-26 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0