Min 18års dag!

Jag måste vara väldigt,väldigt lyckligt lottat för jag har världens bästa familj,släkt och vänner! Ni är oslagbara och jag älskar er alla, jag är så lycklig när vi alla är samlade som ikväll :)

Tjejerna (Sarah,Lisa,Emmelie och Malin) kom vid halv sex-tiden och sjöng för mig i dörren. Sen satt vi oss och fikade och jag fick öppna de roliga/galna presenterna de gav mig(allt finns inte på bild hehe), tack så himla mycket klockrena presenter var det! Tjejerna var kvar ett tag efter att min släkt kommit vid halv sju så det var fullt hus här..precis som jag ville ha det!

Av mina grannar (Magnus,Anna,Max och Saga) fick jag en flaska vin, och av mina barndomskompisar Ida och Malin fick jag en blombukett, tack!
Jag fick även ett blombud. Det var en jättefin rosbukett från Daniels släkt, tack så hemskt mycket :)











Tack alla som var med och firade mig idag, ni gjorde min dag perfekt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0