1 september

Hej!

Kom till skolan, som vanligt med 7.54 tåget..Kommer till första lektionen som är webdesign och får veta att den läraren är iväg på kurs idag och imorn. Min nästa lektion började inte förens 10.45 (jag har inget språk) och det var ekonomi tillsammans med andra klassen. Självklart var den läraren också iväg på kurs så vi fick jobba i grupper den lektionen sen sluta istället för att min klass skulle haft en till ekonomilektion. Vi åkte bil hem med Calle, bekvämt :)

Hemma har jag slappat..sovit lite, börjat läsa en ny bok av Mia Törnblom "så dumt". Hon har varit en narkoman och nu skrivit en självbiograf. Den verkar jättebra!



Träningen idag gick bra fast att vi inte var så många. På onsdag har vi träningsmatch mot Telge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0